Haber

Avrupalı ​​Firmalar Çin Pazarındaki Güçlü İvmeye Dikkat Çekti

2023, Çin-AB kapsamlı stratejik ortaklığının kuruluşunun 20. yıl dönümüdür.

İki taraf arasındaki ticari ve ekonomik iş birliği son yıllarda dirençli ve dinamik bir formdadır.

Çin ile AB ortası arasındaki mal ticareti geçen yıl bir önceki yıla göre yüzde 5,6 artarak 821 milyar ABD doları olarak gerçekleşti.

Birçok Avrupa kuruluşu, Çin pazarındaki güçlü ivme ve ikili ticaret bağlantıları konusunda iyimser.

SES 1 (İspanyolca): MARTA MARTI, Indiba, İspanya Küresel Marka Müdürü:

“Asya ülkeleri arasında işlerin bizim için en iyi gittiği yer Çin. Kısmen Çin pazarının Avrupa ürünlerini gerçekten her şeyden çok takdir etmesinden dolayı orada daha fazla satış yapıyoruz.”

SES 2 (İngilizce): JAN LARSSON, Business Sweden CEO’su:

” İsveç’ten Çin’e yapılan yatırımlar büyük ölçüde inovasyona odaklanıyor. Artık Çin’i kendi başına çok önemli bir pazar, gelişmekte olan bir ülke ve İsveç şirketlerinin dahil olmak istediği büyüyen bir ekonomi olarak görüyoruz. İsveç şirketleri sadece üretmek ve satmak istiyor Sadece daha iyi ürünler bulmak için Çinli şirketler ve Çinli Ar-Ge çalışanları ile ekip oluşturmak ve çalışmak için burada olmak istemiyorlar.”

SES 3 (İngilizce): BENOIT BAZIN, Saint-Gobain Group CEO’su:

“Çin bizim için hızla büyüyen bir pazar ve ekonomi. Ülkede çok fazla enerji, çok fazla yetenek var. Bu bana gelecek için çok fazla güven veriyor. Bu yüzden Çin ekonomisine güvenim tam. sadece 2023 için, ama önümüzdeki on yıl için.”

Xinhua Haber Ajansı muhabirleri Pekin’den bildiriyor.

(XHTV)

haberyalihuyuk.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu